VYNIKAJÍCÍ CHOVÁNÍ NA SNĚHU
Maximální bezpečnost na zasněženém povrchu díky většímu množství optimálně rozmístěných lamel.
Značení 3PMSF* a M+S**.
* Značení 3 Peak Mountain Snow Flake (3 vrcholky hor se sněhovou vločkou). ** Mud & Snow (bláto a sníh).
EFEKTIVNĚJŠÍ BRZDĚNÍ A VYŠŠÍ PŘILNAVOST NA ZLEDOVATĚLÉM POVRCHU
Brzdná dráha na zledovatělém povrchu kratší téměř o 1 m (1) díky nové směsi pryže na bázi funkčních elastomerů (1) Brzdná dráha na zledovatělém povrchu kratší u rozměru 205/55 R16 91H o 8 % v porovnání s pneumatikou předchozí generace KLEBER Krisalp HP2. Interní testy uskutečněné Skupinou Michelin v říjnu 2014 na ledové dráze v Clermont-Ferrand.
JEDNA Z NEJVÝKONNĚJŠÍCH ZIMNÍCH PNEUMATIK NA TRHU Z HLEDISKA JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍ NA MOKRÉM POVRCHU
Lepší jízdní vlastnosti na mokrém povrchu:
- Z hlediska přilnavosti na mokru o jednu úroveň vyšší třída (z třídy C na třídu B) (2).
- Směrový dezén do „V“ a drážky „Toboggan” usnadňují odvod vody a snižují riziko vzniku aquaplaningu (4).
(2) V porovnání s pneumatikou předchozí generace KLEBER Krisalp HP2 o jednu úroveň vyšší třída (z třídy C na třídu B). Zdroj: Zpráva ze sledování produktu, srpen 2015. (3) Brzdná dráha na mokrém povrchu kratší u rozměru 205/55 R16 91H o 2,2 metrů, tedy o 6 %, v porovnání s pneumatikou předchozí generace KLEBER Krisalp HP2. Interní testy uskutečněné Skupinou Michelin v prosinci 2014 ve výzkumném a vývojovém centru Michelin v Ladoux. (4) Odolnost vůči aquaplaningu vyšší u rozměru 205/55 R16 91H o 15 % na rovné vozovce a o 13 % v zatáčkách v porovnání s pneumatikou předchozí generace KLEBER Krisalp HP2. Interní testy uskutečněné Skupinou Michelin v prosinci 2014 ve výzkumném a vývojovém centru Michelin v Ladoux.